
دکتر اکبر میرجانی اقدم
دکترای مدیریت آموزش عالی
مشاور رئیس دانشگاه و رئیس دفتر ریاست
رزومه
شرح وظايف
- برنامه ريزي و كاربرد شيوه ها و برنامه هاي مناسب براي انعكاس اهداف، سياست ها، برنامه ها و فعاليت هاي دانشگاه به رسانه ها و جامعه؛
- برنامه ريزي، هماهنگي و هدايت فعاليت هاي روابط عمومي دانشگاه در راستاي سياستگذاري ها و برنامه ريزي هاي اداره كل روابط عمومي وزارت متبوع؛
- ايفاي نقش سخنگويي دانشگاه به منظور برقراري ارتباط با رسانه هاي ارتباط جمعي جهت اطلاع رساني به هنگام به مردم؛
- ايجاد و ارتقاء ارتباطات دانشگاه با سازمان ها و نهادهاي مختلف در محدوده وظايف محوله؛
- نظارت براجراي طرح نظام پيشنهادات مردم، كاركنان و دانشجويان به منظور ترغيب آنان به مشاركت هر چه موثرتر در بهبود جريان امور؛
- برنامه ريزي، هدايت و اجراي ملاقات هاي عمومي مردم، كاركنان و دانشجويان دانشگاه با مسئولين؛
- انتخاب مشاوران از صاحبنظران، كارشناسان و متخصصان از داخل و خارج دانشگاه به انگيزه تقويت ارتباطات، ارتقاء سطح نوآوري و خلاقيت در روابط عمومي و اعتلاي جايگاه دانشگاه درافكار عمومي؛
- تهيه و تدوين برنامه عملكرد سالانه روابط عمومي با تعيين اولويت ها و رئوس برنامه و اقدامات؛
- ارايه نظرات مشورتي به رياست دانشگاه در زمينه چگونگي انعكاس اقدامات و فعاليت هاي دانشگاه به رسانه ها و مردم؛
- مديريت و برنامه ريزي سمينارها، همايش ها و مراسم گراميداشت ايام مختلف و مناسبت هاي ويژه؛
- طراحي و تدوين برنامه هاي آموزشي براي كاركنان روابط عمومي دانشگاه و رابطين مراكز تابعه با همكاري اداره كل روابط عمومي؛ |